Jubilerend Heinz introduceert programma voor horeca

27 augustus 2009 |
Jubilerend Heinz introduceert programma voor horeca

Voor Heinz Foodservice Nederland is het 140 jarig jubileum van de onderneming aanleiding om horeca-ondernemers die anno 2009 hun droom realiseren te steunen met een supportprogramma. Het bedrijf wil hiermee talentvolle koks of horecaondernemers helpen zich te kunnen focussen op datgene waar ze zelf goed in zijn. In de maanden september, oktober en november 2009 maken horecaprofessionals kans op Heinz Horeca Support.

De hoofdprijs is een advies op maat over de bedrijfsvoering van de onderneming ter waarde van 10.000 euro. Dit budget kan naar eigen inzicht worden besteed aan advies en realisatie van de droomplannen voor én achter de schermen. Er zijn ook twee quickscans te winnen bij het horeca-adviesbureau Hopman Kersten ter waarde van elk 1.500 euro. Een quickscan levert een rapportage op met tips en advies over bijvoorbeeld de inrichting, de presentatie en het personeel.

Op Heinzhoreca.nl kan iedere horecaondernemer een korte impressie inzenden van zijn of haar geesteskind. Een originele formule, concept of recept dat de basis is van een bestaand bedrijf of toekomstige onderneming. Een vakjury beoordeelt de inzendingen. De jubileumactie is een onderdeel van een nieuwe campagne van Heinz voor de professionele markt onder de noemer ‘Heinz. Original for Originals.’

Meedoen aan de actie kan vanaf 1 september.

De RestaurantKrant; Lunchroom; Hospitality Management; De CaféKrant, Frank Lindner


Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

KHN
KHN in actie! #BlackMonday: final sale horeca

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) lanceert de landelijke campagne #BlackMonday, die op maandag 7 december van start gaat. Onder de noemer #BlackMonday worden horecaondernemers opgeroepen deel te nemen aan de landelijke actie. Met de campagne wil KHN duidelijk maken dat als de overheid niet per omga ...

Wet- en regelgeving
Cao horeca verlengd tot eind 2021

FNV Horeca, CNV Vakmensen en werkgeversorganisatie Koninklijke Horeca Nederland (KHN) zijn overeengekomen de huidige cao in de horeca met een jaar te verlengen onder gelijke voorwaarden. De drie partijen zijn het er over eens dat d ...

Corona
"Honderden miljoenen voor horeca en cultuur"

Haagse bronnen melden aan de NOS dat sectoren die flink geraakt zijn door de coronacrisis en daardoor een zeer groot omzetverlies lijden, kunnen rekenen op honderden miljoenen steun vanuit Den Haag. Volgens de NOS zet het kabinet de komende dagen de puntjes op de i. Bedrijven die meer dan 70 proc ...

Interview Digitaal Ondernemen
Horecamarketing op socials: influencers als spin in het web

Bij een goede marketingstrategie mag social media niet ontbreken. Wil je verzekerd zijn van een groot bereik, dan kun je haast niet om ‘influencers’ heen. Die influencers vind je op Youtube, op hun eigen blogs, Facebook, Instagram, Snapchat of TikTok. Wie een influencer inzet, meestal te ...

KHN Corona
Deel van de horeca dreigt op 17 januari open te gaan, ondanks maatregelen

Vorige week kondigden verschillende horecaondernemers aan om hun zaken op 17 januari te willen openen, ongeacht de dan geldende maatregelen. Zij hebben zojuist verkondigd tegenover Omroep Brabant dat ze het vertrouwen in het kabinet hebben opgezegd en hoe dan ook zullen openen op 17 januari. Omd ...

Economie Corona
Horeca na kunst en cultuur meest pessimistisch over economische vooruitzichten

De vooruitzichten van het Nederlandse bedrijfsleven over de eigen verkopen op de korte termijn zijn sinds de zomer sterk verslechterd. De economie zal naar verwachting tijdelijk weer een stap terug moet doen. Vooral de commerciële dienstverlening heeft pessimistischere verwachtingen voor de kom ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: