Jaap Venendaal denkt vooruit

23 mei 2014 |
Jaap Venendaal denkt vooruit

De Jaap Venendaal Groep zit achter Hotel de Wereld, Hotel de Wageningsche Berg, Landgoed Avegoor, Hof van Wageningen, Hotel PTC+, Hotel Frerikshof, het te bouwen Hotel Ede naast Cinemec, Restaurant
O Mundo, DrinksandBites, Koekoekpizzapannenkoek, Restaurant Belmonte, Brasserie 96, Trattoria&GrillDUE, Restaurant Avegoor, Restaurant EatCetera Wageningen, Restaurant EatCetera Ede en Restaurant WEERKOMM’N! Wat een imposante lijst. Tijd voor een nieuwe website dus en de blik vooruit.

Nieuwe website
De afgelopen maanden zijn ze bij de Jaap Venendaal Groep druk bezig geweest met het ontwikkelen van een nieuwe website. Een website die past bij de groep en waarmee ze bestaande en nieuwe gasten/klanten nog beter en sneller van informatie kunnen voorzien. Beniwued? Kijk dan eens op www.jaapvenendaalgroep.nl
Over Jaap
Op de website schrijft Jaap het volgende over zichzelf en zijn imperium
"'Door mijn jaren van ervaring is duidelijk geworden dat maatschappelijk verantwoord ondernemen zeer belangrijk is. Voor al mijn ondernemingen geldt dat 60% van de goederen binnen een straal van 15 kilometer ingekocht wordt. Op deze manier kunnen we met prachtige producten werken, stimuleren we de lokale economie en beperken we de transportkosten.''

''De kwaliteit van mijn horecaondernemingen wordt bepaald door goed personeel. Ik hou graag bij wie er aangenomen worden en ben nauw betrokken bij het personeelsbeleid. Mijns inziens verdient iedereen een tweede kans en geef ik mensen met een beperking graag een kans om in één van mijn ondernemingen te participeren. Er zijn verschillende samenwerkingsverbanden afgesloten met gemeentes en UWV’s om werknemers te plaatsen.''

''Mijn personeel, inmiddels nabij de 200, maak ik bewust van het motto ‘Nee bestaat niet’. Gastvrijheid in combinatie met een goede kwaliteit staan hierin voorop. Binnen onze groep van bedrijven kunnen we aan (vrijwel) elke wens van een gast tegemoetkomen. Er is voor ieder wat wils; op culinair gebied, op het gebied van feesten en partijen én op het gebied van zakelijke bijeenkomsten.''

''Omdat het aantal ondernemingen sterk gegroeid is, werd het tijd voor een naam en een beeldmerk om herkenbaarheid te scheppen. De naam Jaap Venendaal Groep was snel bedacht. Het beeldmerk symboliseert de eenheid en samenhorigheid in de groep. De vier woorden ‘eten, drinken, slapen, bijeenkomen’ vertellen waar het om draait bij mijn bedrijven. Ik ben trots op het beeldmerk en ik draag het met veel plezier uit naar de buitenwereld.''

''Al met al ben ik een druk bezet man, maar ondanks dit of juist mede hierdoor, geniet ik. Kom een kijkje nemen bij één van mijn ondernemingen en ervaar zelf hoe gastvrijheid en kwaliteit behoren te zijn.''

Thijs Jacobs



Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie KHN
Fors deel van de horeca staat op omvallen

Volgens de berichtgeving van de afgelopen dagen – waaronder het laatste OMT advies – en gesprekken die Koninklijke Horeca Nederland (KHN) voert met de overheid en MKB-Nederland lijkt de kans dat er op korte termijn versoepelingen voor (delen van) de horeca komen voor medio januari uiterm ...

Opening Fastservice
Horeca in Amsterdam The Style Outlets morgen geopend

HMSHost International en NEINVER openen met trots de eerste eet- en drinkgelegenheden in Amsterdam The Style Outlets, de nieuwste winkelbestemming van Nederland. Vanaf morgen kunnen bezoekers tijdens het winkelen genieten van Starbucks, Burger Federation en Pommes Frites. Hierdoor wordt de aanwezigh ...

Culinair Coronacrisis
Helft Nederlanders sinds maart niet meer uit eten geweest

De helft van de Nederlanders (49%) heeft geen bezoek meer gebracht aan een restaurant sinds de uitbraak van COVID-19. Dit in tegenstelling tot 2019, toen slechts 1 procent nooit uit eten ging. Het restaurantgedrag van de Nederlander is door de pandemie flink veranderd. Dit blijkt uit het onderzoek & ...

KHN Coronacrisis
Gelderse horecaondernemers kunnen voucher met waarde tot 5000 euro aanvragen

De provincie Gelderland stelt 1 miljoen euro beschikbaar aan ondernemers in de horeca-, toerisme- en vrije tijdsector die door de coronacrisis in zwaar weer zijn gekomen. Dit ‘steuntje in de rug’ kunnen ondernemers in deze hard getroffen sectoren inzetten voor adviesdiensten en ondersteu ...

Wet- en regelgeving
Viswinkel of horeca?! Het slotstuk!

Een jaar geleden schreven wij over de handhavingszaak die door de gemeente Amsterdam was gestart tegen The Seafood Shop, een luxe viswinkel in het hart van Amsterdam, waar ook diverse vissnacks en maaltijden worden verkocht. In dit artikel staan wij nogmaals stil bij het verloop van deze zaak en kij ...

Digitaal Ondernemen
December: Alles over digitaal ondernemen

De horeca is dicht. Dat betekent niet dat er niets gebeurt. Afhalen, bezorgen, pakketten samenstellen, online kookcursussen en bierproeverijn organiseren: De horeca staat verre van stil. Het digitale landschap geeft de horeca op dit moment de tools in handen om omzet te genereren. Nu fysiek conta ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: