ADVERTORIAL - Geld verdienen met uw Wi-Fi? Doe de gratis scan!

14 september 2015 |
ADVERTORIAL - Geld verdienen met uw Wi-Fi? Doe de gratis scan!

Hotels en restaurants worden tegenwoordig geselecteerd op de aanwezigheid van Wi-Fi. De gast verwacht connectiviteit. Wordt deze niet geboden, dan is de
keuze voor een ander restaurant of hotel snel gemaakt.

Voorkom obstakels
Volgens het recente onderzoek van hotelwifitest.com heeft 51,8% van de Nederlandse hotels een adequate WiFi-verbinding. Echter is connectiviteit alleen niet voldoende voor een tevreden gast. Een gast verwacht naast toegang ook bijvoorbeeld snel internet en geen ingewikkelde toegangscodes. Elk obstakel dat een gast tegenkomt bij het verbinden met Wi-Fi, zal beslag leggen op de tijd van het personeel of zorgen voor een slechtere gastenervaring dan nodig.

Onvergetelijke gastenervaring
Met een goed doordacht plan over de inrichting van het netwerk, en over hoe dat zo efficiënt en gebruiksvriendelijk mogelijk kan gebeuren, kan er veel tijd en kosten bespaard worden. Het inzetten van voldoende bandbreedte, eenvoudige en direct beschikbare inlogcodes en goed geïnstrueerd personeel kan enorm in het voordeel werken. Als de gast op een makkelijke manier toegang heeft tot snelle connectiviteit, kan het personeel zich concentreren op de kernactiviteiten: het verzorgen van een onvergetelijke gastenervaring.

Kosteloze Wi-Fi scan
Bent u benieuwd hoe optimaal uw Wi-Fi netwerk is? Om ondernemers te ondersteunen in een goed en beheersbaar Wi-Fi netwerk heeft NETGEAR een Wi-Fi scan ontwikkeld. Tijdelijk kunt u deze kosteloos aanvragen! Voor meer informatie kunt u terecht op: info.netgear.nl/wifi-scan

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Digitaal Ondernemen
December: Alles over digitaal ondernemen

De horeca is dicht. Dat betekent niet dat er niets gebeurt. Afhalen, bezorgen, pakketten samenstellen, online kookcursussen en bierproeverijn organiseren: De horeca staat verre van stil. Het digitale landschap geeft de horeca op dit moment de tools in handen om omzet te genereren. Nu fysiek conta ...

Economie Coronacrisis
Horecapersoneel slachtoffer van coronacrisis

Horeca- en cateringbedrijven ervaren pittige tijden. Tegen de stroom in proberen ze omzet te draaien en bezoekers aan te trekken. Dit blijkt uit onderzoek van Foodservice Community en GROUP7 onder bijna 600 horeca-, fastservice- (dit zijn broodjeszaken en frituren) en cateringprofessionals, dat tuss ...

Awards Culinair
Mark Captein van Orangerie De Pol is Chef van het Jaar bij JRE

Mark Captein, die samen met zijn partner Marjolein van der Ham Orangerie De Pol runt in Doetinchem, is door restaurantvereniging JRE-Nederland uitgeroepen tot Chef van het Jaar. ‘Ik ben verrast en enorm trots op deze prijs’. JRE-Nederland is een van de toonaangevende restaurantverenig ...

Hotelketens
Van der Valk Hotel Amersfoort start 'restaurant take over'

Nu restaurants gesloten zijn, maar hotels wel nog open mogen, is Van der Valk Hotel Amersfoort-A1 een samenwerking gestart met lokale restaurants in Amersfoort. Een zogenoemde restaurant take over. Zo krijgen de koks van bekende restaurants in Amersfoort de mogelijkheid om hun gerechten klaar te mak ...

Achtergronden
Zonder horeca blijven er maar weinig openbare toiletten over

Op 19 november was het Wereld Toiletdag. Een dag waarop de app HogeNood samen met de Maag Lever Darm Stichting in kaart brengt wat de meest toiletvriendelijke gemeenten van Nederland zijn. De jaarlijkse ranking laat drastische verschillen zien met en zonder horeca, want zoals jullie weten is de hore ...

Financieel Ondernemen
Aftrekbare kosten in je restaurant

Als ondernemer maakt u het hele jaar door kosten. Van de meeste kosten is het duidelijk dat u deze kunt aftrekken van uw winst. Denk bijvoorbeeld aan de huur van de ruimte voor uw restaurant. Er zijn echter ook kosten waarbij dit minder voor de hand ligt, zoals de kosten voor werkkleding of een maal ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: