Happy Italy start met take away-concept waar je ook kunt ontbijten

1 november 2018 | Thijs Jacobs

Happy Italy komt met een nieuw concept: Happy Italy To Go. Op vrijdag 2 november opent de eerste take away van Happy Italy haar deuren aan de Korte Lijnbaan in Rotterdam. Mix snelheid met goed zelfgemaakt eten en het recept voor Happy Italy To Go is geboren. Hier kun je snel je favoriete Italiaanse gerechten afhalen, maar ook rustig zitten. Zelfs voor je ontbijt kun je vanaf deze week bij Happy Italy terecht.

Volgend jaar zullen meer To Go-vestigingen hun deuren openen, op drukke plaatsen zoals stations, winkelcentra en pretparken.

De allersnelste Italiaan

Met deze nieuwe take away-formule wil Happy Italy mensen snel en gemakkelijk laten genieten van een goede Italiaanse maaltijd. Happy Italy beantwoordt hiermee de vraag naar meer flexibiliteit, mobiliteit en snelheid. Soms wil je gewoon snel wat eten en weer door. Maar dan wel met een echt lekkere Italiaanse maaltijd achter de kiezen. De Happy Italy app, waarmee je binnenkort eten kunt bestellen en betalen, maakt de snelle Italiaan zelfs nog sneller.

Pizza voor ontbijt?

Op de kaart van Happy Italy To Go staan alle Happy Italy classics, zoals de vertrouwde pasta's en pizza’s die zoals altijd door de koks zelf bereid worden. Het menu wordt uitgebreid met nieuwe gerechten en dranken. De hamburger in Italiaanse stijl, milkshakes, salades en de eigen Happy Italy ice tea zullen zeker in de smaak vallen. Bij Happy Italy To Go kun je vanaf 09:00 ‘s ochtends terecht en is dan ook ideaal voor een ontbijtje. Want wat is er Italiaanser dan een shotje espresso als kickstart? Een warme panini erbij en de dag kan beginnen.

One happy formula 

Happy Italy is in 2011 gestart en heeft nu al 15 vestigingen en meer dan 1.500 medewerkers. Voor 2019 staan in totaal 12 nieuwe vestigingen van Happy Italy op de planning. Hoe meer happy people, hoe beter. Want het succes van Happy Italy zie je niet alleen terug in de cijfers, je leest het vooral af aan de gezichten van de gasten. Hoe blijer zij zijn, hoe succesvoller de formule. Dat is de essentie van Happy Italy: Everything to make you happy. Happy Italy wil groeien naar 100 vestigingen in Nederland. Daarnaast zijn er internationale ambities om zowel met Happy Italy als met Happy Italy To Go internationaal te groeien. 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie Corona
2670 nieuwe horecaondernemingen sinds eerste lockdown

Coronacrisis of niet, het aantal horecaondernemingen stijgt. Sinds de eerste lockdown, in maart 2020, zijn er 2670 horecazaken bij gekomen. Hiermee heeft de verwachte kaalslag in de horeca dus niet plaatsgevonden. Cijfers van de Kamer van Koophandel (KvK) maken inzichtelijk dat er nu ruim 74.000 ...

Corona
Verspreiding Britse coronamutatie slecht nieuws voor de horeca?

Het Outbreak Management Team (OMT) laat weten zich zorgen te maken over de verspreiding van de Britse coronamutatie in ons land. In meest recente advies worden deze zorgen gedeeld. Ook worden strengere maatregelen niet uitgesloten. Welke dat zijn, is nog niet bekend, alhoewel de avondklok al besprok ...

Economie Corona
20 procent van de Nederlandse restaurants verwacht de deuren nooit meer te openen

Uit recent onderzoek van WijnSpijs blijkt dat 20 procent van de 1200 samenwerkende restaurateurs ernstige twijfels heeft over het voortbestaan van hun levenswerk. Het evenementenbureau WijnSpijs.nl verzorgde in samenwerking met 1200 restaurants in Nederland en België de culinaire WijnSpijs Wand ...

Achtergronden Corona
KIPPENTENT deelt snert uit aan zorgmedewerkers verpleeghuis

Vandaag heeft KIPPENTENT hun huisgemaakte snert uitgedeeld aan alle zorgmedewerkers van verpleeghuis Veenstaete in Kortenhoef (Wijdemeren). Hiermee willen ze hen een hart onder de riem steken en hun grote waardering uiten voor het geweldige werk van deze mensen tijdens de coronacrisis. De KIPPENT ...

Achtergronden Gastronomie
Horecaondernemer Han Ji over de horecatrends in 2021

2020 was voor horecaondernemers een onstuimig jaar, om het zacht uit te drukken. De komst van het coronavirus zorgde ervoor dat de horeca meerdere malen de deuren moest sluiten, ondernemers inkomsten misliepen, en creativiteit en support van de (lokale) consument een must was om te overleven. Wat st ...

Drinks Corona
2020 was ook voor bierbrouwers een rampjaar

De bierverkoop is in Nederland in 2020 met 14% gedaald ten opzichte van 2019. In de horeca en evenementenbranche was de daling zelfs ruim 58%. Dit is uiteraard het gevolg van de COVID-19-maatregelen. Sinds het (opnieuw) sluiten van de horeca in oktober zien we dat de verkoop van bier daar met 89% is ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: