Euro-Toques en Gastvrij Rotterdam

23 juni 2014 |
Euro-Toques en Gastvrij Rotterdam<

De Rotterdamse horecavakbeurs Gastvrij Rotterdam en de Nederlandse vereniging voor ambachtelijk werkende koks Euro-Toques hebben een meerjarige
samenwerkingsovereenkomst getekend. Euro-Toques organiseert de komende drie jaar diverse activiteiten op de beursvloer in Ahoy Rotterdam. Daarnaast wordt de jaarlijkse Keltum Restaurant Prijs uitgereikt tijdens de beurs. Vanaf 2015 faciliteert Gastvrij Rotterdam ook de finale van de Young Chef Award, waarvan dit jaar de halve finale in Ahoy plaatsvindt.

Voorzitter
De voorzitter van Euro-Toques, Ted Janssen, is enthousiast over de samenwerking: “Gastvrij Rotterdam heeft zich in 2013 meteen bewezen als hoogstaand gastronomisch platform en is daardoor een zeer geschikte partner voor Euro-Toques. Tijdens de beurs zullen onze leden demonstraties geven, gerechten bereiden en uitserveren en worden er wedstrijden georganiseerd. In september wordt de Keltum Restaurant Prijs wederom uitgereikt tijdens Gastvrij Rotterdam. Deze prijs richt zich op restaurants die zijn aangesloten bij Euro-Toques en de doelstellingen van onze vereniging het beste uitdragen. De Young Chef Award, waar chefs onder de 25 jaar het tegen elkaar opnemen, wordt vanaf 2015 ook onderdeel van Gastvrij Rotterdam. Wij kijken uit naar een plezierige samenwerking.”

Robert Melaard
“De samenwerking met Euro-Toques brengt Gastvrij Rotterdam weer naar een hoger niveau”, aldus Exhibition Manager Robert Melaard. “Tijdens de afgelopen editie was de samenwerking zeer prettig en heeft Euro-Toques bijgedragen aan de kwaliteit van de beurs. Dankzij deze langtermijnsamenwerking zijn we in staat om diverse activiteiten van Euro-Toques te faciliteren en zo een aansprekend programma samen te stellen voor onze bezoekers.”

Gastvrij Rotterdam
Gastvrijheid, beleving en kwaliteit. Daar draait het om bij de horecavakbeurs Gastvrij Rotterdam. Op 22, 23 en 24 september 2014 verwelkomt Ahoy Rotterdam horecaondernemers en -managers met liefde voor het vak en passie voor hun gasten. Toegang is gratis voor horecaprofessionals in het bezit van een uitnodigingskaart of uitnodigingscode. Meer informatie is te vinden op: www.gastvrij-rotterdam.nl. Gastvrij Rotterdam is ook te volgen via Twitter, Facebook en op LinkedIn.
Thijs Jacobs

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden Culinair
Inauguratie Gastrobar 6 in Den Bosch

De legendarische Brabantse gastvrijheid spatte eraf bij de inauguratie van Gastrobar 6 in Den Bosch op 10 oktober. Beide eigenaren met een serieuze gastronomische curriculum, Freek Broeders en Geert Toebast haalden alles uit de kast om het de vele genodigden naar de zin te maken. Ted Janssen, voo...

Columns
Fooi: geen verplichting, wel een blijk van waardering

In Nederland is fooi geen verplichting. In ons land heeft het horecapersoneel immers ‘gewoon’ een salaris, maar de fooi is daarop natuurlijk wel een welkome aanvulling. Voor de horecagast is het vaak moeilijk te bepalen wat een gangbare fooi is. In de basis is een fooi van vijf tot tien ...

Snacks Fastservice
Fritesvakantie: gratis frites voor de kleintjes

Van zaterdag 19 oktober tot met zondag 27 oktober 2019 organiseren de twee vestigingen van Par Hasard in Amsterdam de Fritesvakantie. Tijdens de herfstvakantie trakteert Par Hasard op gratis frites voor de kinderen bij de lunch van de volwassenen. Uiteraard zijn er tevens menu’s voor de kleint...

Achtergronden Internationaal
Wereldvoedseldag 16 oktober: de wereld bevindt zich in een voedingscrisis

Minstens één op de drie kinderen onder de vijf jaar heeft volgens een nieuw gepubliceerd rapport van Unicef te weinig of te veel gewicht. De wereld lijdt aan een voedingscrisis. Meer dan 800 miljoen mensen in de wereld hebben honger, maar bijna evenveel mensen zijn zwaarlijvig. Tegelij...

Tech
Het rendement van e-mailmarketing wordt zwaar onderschat

Mocht je in het huidige tijdperk als marketeer in de horeca werken, dan moet je van veel markten thuis zijn. Natuurlijk moet je bijhouden wat andere partijen doen. Dit nog naast kennis van sociale media tot aan search engine marketing. Het vak van marketeer wordt steeds lastiger en de concurrentie i...

Koffie & thee Internationaal
Wist je dat we vandaag in koffiestaking zijn?

Tik de gast die een koffie bestelt vandaag maar op de vingers, want de Eerlijke Koffiestaling is een feit. Op het werk en in de horeca drinken we dagelijks veel kopjes koffie. Weinig mensen zijn zich echter bewust van de problematiek die schuilgaat achter de koffie. Om bewustwording ten aanzien van ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: