Verbond DiningCity en Sterwijnenthuis

30 januari 2013 |
Verbond DiningCity en Sterwijnenthuis<

Wijnwebshop Sterwijnenthuis.nl en DiningCity gaan samenwerken. Doel van de samenwerking is om elkaars klanten diverse online voordelen te bieden, zoals eerder boeken tijdens De Restaurant Week.

Toegevoegde waarde
Dick Kremers van Sterwijnenthuis.nl: “Wij zijn erg blij met deze samenwerking omdat wij natuurlijk veel gezamenlijke klanten hebben die van lekker eten en bijpassende mooie wijnen houden. Dit maakt beide formules sterker en biedt onze gezamenlijke klanten veel voordelen. Afgelopen jaren hebben zowel DiningCity als Sterwijnenthuis bewezen een vaste plek veroverd te hebben met hun vernieuwende concept. Daarnaast zien steeds meer marktpartijen, zoals restaurants, importeurs, en media dat wij een serieuze partij zijn die een toegevoegde waarde hebben in de wijnbranche."

Proefdozen
Beide partijen gaan het komende jaar samenwerken door onder andere elkaars klanten diverse online voordelen te bieden. Zoals de mogelijkheid tot vroeg boeken in De Restaurant Week en het aanbieden van speciale exclusieve proefdozen na afloop van de Restaurant Weken.

Over de streep
Zowel DiningCity als Sterwijnenthuis zijn er van overtuigd dat deze samenwerking de noodlijdende horeca positief kan helpen om klanten over de streep te trekken wat vaker een restaurant te bezoeken in deze recessie.

Frank Lindner

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Culinair Internationaal Bocuse d'Or
17 deelnemers aan de Europese finale Bocuse d'Or Europe

Van 15 tot 16 oktober nemen 17 Europese landen deel aan Bocuse d'Or Europe in Tallinn, Estland om zich te kwalificeren voor de grote wereldfinale die plaatsvindt op 1 en 2 juni 2021 in Lyon (Frankrijk). Aanvankelijk hadden 24 landen zich aangemeld. Na de eerste selectie bleven er 20 over, er ...

Food trends
De Dessertclub creëert eerste zoete bitterbal van Nederland

Het eerste dessert only pop-up restaurant van Nederland, de Dessertclub, krijgt wegens het grote succes een vervolg. Op 1 oktober opent het restaurant opnieuw haar deuren in Apeldoorn met een compleet nieuw 7-gangen menu. De Dessertclub heeft daarvoor een bijzondere versie van een typisch Nederlands...

Drinks trends
Consument kiest voor bewustere drinks sinds de lockdown

Met dank aan de crisis waarin we ons nog steeds begeven, maken consumenten steeds bewustere keuzes. Maar hoe uiten de consumententrends van nu zich eigenlijk? Het is niet gek te concluderen dat de afgelopen periode en de situatie waarin we ons bevinden diepe sporen hebben achtergelaten. Niet alleen ...

Amsterdam Culinair
Taiko, in het Conservatorium Hotel, heropent en serveert Hiramasa Kingfish

Taiko, het bekroonde restaurant van Executive Chef Schilo van Coevorden, heropent op 30 september haar deuren voor hotelgasten en bezoekers. Na het succes van de Red King Crab, Wagyu, Wasabi en Soja menu’s, heeft het veelgeprezen modern-Aziatische restaurant van het Conservatorium hotel in Ams...

Nice 'n Easy
Zijn convenienceproducten ook gezond?

Convenienceproducten zijn een uitkomst voor de professionele keuken, vooral vanwege de tijdwinst die het gebruik ervan oplevert. Maar er zijn, bij overmatig gebruik van bepaalde soorten convenienceproducten, ook nadelen. Wieke van der Vossen, expert voedselveiligheid en etikettering bij het Voedings...

Awards Cocktails
Botanero verkozen tot beste cocktailbar van Nederland

Botanero Rotterdam is door mannenblad Esquire uitgeroepen tot Beste Nieuwe Cocktailbar van 2020. De vakjury van de jaarlijkse cocktailbarverkiezing prijst de Mexicaans-geïnspireerde cocktailbar ‘die laat zien waar de nieuwe Rotterdamse cocktailscene voor staat: cocktails van hoge kwalitei...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: