Deliveroo uitgeroepen tot snelst groeiende onderneming van Europa

6 april 2018 | David Bakker
Deliveroo uitgeroepen tot snelst groeiende onderneming van Europa<

Deliveroo, de on-demand maaltijdbezorgservice, is door de Financial Times uitgeroepen tot snelst groeiende onderneming van Europa. Jaarlijks brengt de krant de “FT 1000” uit waarin 1000 snelgroeiende bedrijven uit 31 Europese landen worden uitgelicht.

CEO en founder van Deliveroo Will Shu: “De snelle groei van Deliveroo is te danken aan de toewijding van onze fietsbezorgers, de innovatie van onze partnerrestaurants en de feedback van onze fantastische klanten. Door voortdurend te innoveren en te groeien kunnen wij een breed aanbod aan keuze en comfort aanbieden. De missie van Deliveroo is om een heel nieuwe wereld aan eten van restaurantkwaliteit bij de klant thuis te bezorgen. Iedere klant heeft een andere voorkeur en het is onze taak om te zorgen dat de klant geniet van wat, waar en wanneer hij maar wil. Daarnaast zorgen we er niet alleen voor dat lokale restaurants meer klanten aantrekken, we brengen restaurants naar lokale gebieden, zodat de klant meer keuze heeft. We kijken ernaar uit om door te blijven groeien over de hele wereld en de ultieme maaltijdbezorgservice te worden.”

 

Deliveroo werd in 2013 opgericht door William Shu en Greg Orlowski. Het bedrijf werkt met meer dan 35.000 restaurants en meer dan 30.000 fietsbezorgers om de beste ervaring in de wereld te bieden. Restaurants die partner worden van Deliveroo zien hun omzet stijgen tot wel 30%.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

10 jaar De RestaurantKrant
10 jaar De RestaurantKrant: De visie van Jeroen Raes

De Restaurantkrant bestaat tien jaar. In deze rubriek blikken we terug op een decennium vol nieuws, trends en diepte-interviews. We halen elke week spraakmakende verhalen uit de oude doos weer naar voren. Deze week een interview uit 2012 met Jeroen Raes en Dennis van der Meer. Toen de trotse eigenar...

Opening
Beachclub ‘Hudson Beach’ opent medio mei de deuren in Kijkduin

Vanaf medio mei kunnen strandliefhebbers terecht bij de nieuwe, Amerikaans georiënteerde strandhotspot van Kijkduin: Hudson Beach. Aan de rand van de Haagse duinen waan je je hier voor even in het zonovergoten Californië. Deze California-vibe wordt extra benadrukt door het gebruik van f...

HMSHost en Vapiano slaan handen ineen

Vapiano en HMSHost International BV onderzoeken de opening van Vapiano-restaurants via haar dochteronderneming Vapiano Franchising International. Locaties omvatten luchthavens, treinstations en outletcentra in het Verenigd Koninkrijk, Scandinavië, Duitsland en Nederland. De restaurants worden ...

Economie Bier
Bavaria N.V. boekt recordomzet

Swinkels Family Breweries N.V., holding van Bavaria N.V. heeft voor het derde jaar op rij een recordomzet geboekt, ondanks uitdagende marktomstandigheden. De netto-omzet kwam uit op € 659 miljoen, een stijging van 6,5 procent ten opzichte van 2016. Het bedrijfsresultaat daalde van € 45,8 m...

Columns Starten in de horeca Ondernemen
Rijden onder invloed met bedrijfsauto. Ontslag?

Niet alleen gasten gaan na het nuttigen van alcohol achter het stuur zitten, ook medewerkers uit de horeca maken zich daar weleens schuldig aan. De gevaren zijn bekend, alcohol en verkeer horen niet samen. Een ongeluk zit in een klein hoekje, of in dit geval, op een parkeerterrein. Een chef-kok u...

Culinair Bocuse d'Or
Kick-off Bocuse d'Or: Lars Drost wil via Turijn naar Lyon

"Vandaag start onze route naar Turijn." Met de trots van een Chef de Mission die zijn Olympiërs richting de meest prestigieuze sportwedstrijd ter wereld leidt, opende Bocuse d’Or Nederland-bestuurslid en SVH-directeur Ricardo Eshuis de start van het traject dat Team NL op het po...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: