Zo zet je een succesvol horecaconcept neer

Auteur: David Bakker
1 januari 2019
Zo zet je een succesvol horecaconcept neer

Het ene na het andere horecaconcept werd de laatste jaren geopend. Van vegan koffie bars en bierkelders tot een heus avocadorestaurant. En allen succesvol! De wens van de consument verandert drastisch en om bij te blijven is een helder concept nodig. De HM Academy helpt je daarbij en organiseert op 21 januari 2019 de training ‘Concepting – Succes met jouw horecaconcept. De laatste training in oktober werd door de deelnemers gewaardeerd met een negen(!) Het is een dag die in het teken staat van het opzetten, vernieuwen en (her)ontdekken van jouw horecaconcept.

Kernwaarde en DNA

In het Postillion Hotel Bunnik vertelt trainer Monique van Gevelt tijdens een klein opgezette training (maximaal 15 personen) over de vele, onaantastbare aspecten die een concept tot een succes maken. Ze laat je kennis maken met het DNA en de werkelijke kernwaarde van je bedrijf en leert je hoe je deze inzet en hoe ze fungeren als basis voor succes. Na de training ben je in staat je horecaconcept sterk en onderscheidend in de markt te zetten. Aan het eind van de training krijgt iedere deelnemer de ideale checklist mee naar huis, zodat je geen zaken laat liggen.

Van Gevelt

Monique van Gevelt heeft een rijke carrière achter de rug binnen de (inter)nationale hotellerie en horeca, van medewerker tot commercieel directeur. Deze training is ideaal voor (startende) horecaondernemers die hun concept niet honderd procent van de grond krijgen of voor de ondernemer die met zijn bedrijf een nieuw concept wil starten vanuit een sterke uitgangspositie.

Overig nieuws