Reserveren doe je met Google Voice bij STAN&CO

16 januari 2020 | Thijs Jacobs

Bar-restaurant STAN&CO, onderdeel van Debuut Horeca, is het eerste Nederlandse horecaconcept waarbij je kunt reserveren via Google Voice. Met “Hè Google, praat met STAN&CO” activeer je de Voice Assistent, die je binnen een paar stappen een reservering laat maken. Hiermee wil het bedrijf laten zien dat haar gasten de mogelijkheid hebben om op alle plekken en op elk moment kunnen reserveren bij hun restaurants. “Reserveren moet ten alle tijden zo makkelijk mogelijk gemaakt worden, of je dit nou wilt doen wanneer het koken mislukt of terwijl je onder de douche staat”, aldus Thomas van Ringen, Marketing Coördinator van Debuut Horeca.

“Hè Google, praat met STAN&CO”

Debuut Horeca heeft als doel om toonaangevend te zijn in gastvrijheid door veelzijdige en spraakmakende horecaconcepten neer te zetten en te anticiperen op nieuwe ontwikkelingen. Momenteel ligt de focus van de Voice Assistent op reserveren bij de vestigingen van STAN&CO. In de toekomst wil Debuut meer mogelijkheden gaan invoeren zoals allergeneninformatie en solliciteren via de Voice Assistent.

Moeiteloos reserveren

Deze innovatieve toepassing in het reserveringssysteem van STAN&CO valt prachtig samen met de laatst geopende vestigingen in Amsterdam en Den Haag. STAN&CO Amsterdam opende in juni 2019 haar deuren in Capital C aan het Weesperplein en STAN&CO Den Haag opende in december 2019 aan het Buitenhof. STAN&CO is een plek waar je inspiratie op doet en geniet van eten, drinken en elkaar. En waar je moeiteloos een reservering maakt.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden
Laat jouw terras zien!

Het is bijna zover. Op 28 april mogen de terrassen, natuurlijk wel met de nodige beperkingen, weer open. Het is voor veel horecaondernemers het startschot voor de race naar volledige heropening van de horeca en inmiddels worden er de nodige voorbereidingen getroffen om de terrassendag woensdag tot e ...

Sligro lanceert herstartcampagne voor heel horeca-Nederland

Na een bizar jaar ligt er, met de aangekondigde opening van de terrassen op 28 april, een nieuw begin in het verschiet. Dat we elkaar weer mogen ontmoeten en samen kunnen genieten. Sligro wil op een hartverwarmende manier heel horeca-Nederland laten weten dat ze er voor ze zijn en graag met ze optre ...

Achtergronden Corona
15 procent Nederlanders bezoekt minder vaak horeca vanwege contactformulieren

Nu de terrassen weer gedeeltelijk heropend worden, zullen horecaondernemers hun bezoekers ook opnieuw moeten vragen om contactgegevens voor bron- en contactonderzoek. 14,9 procent van de Nederlanders bezoekt echter minder horeca vanwege de vraag om contactgegevens achter te laten. Dit en meer blijkt ...

Corona
Terrassen per 28 april (beperkt) open

De terrassen gaan weer beperkt open. Na maanden van lockdown mogen horecaondernemers per 28 april weer gasten op hun terrassen ontvangen tussen 12.00 uur en 18.00 uur. Dat maakte demissionair premier Rutte zojuist bekend tijdens de persconferentie. Naast het (beperkt) openen van de terrassen wordt d ...

Drinks Corona
Grote bierbrouwers klaar voor herstart

Mocht vanavond bekend worden gemaakt dat de horeca de terrassen vanaf 28 april mag openen, zijn de grote bierleveranciers klaar om de horeca te voorzien van bier. Heineken laat tegenover persbureau ANP weten dat de brouwer ongeveer 8000 klanten heeft met een terras. Veel horecabedrijven spelen a ...

Internationaal Mensen
Naft bier wint gold award op internationale bierverkiezing

Het Gentse Naft bier, gebrouwen door Brandstof, een nieuwe brouwerij gestart door 2 jonge ondernemers uit Gent, valt in de prijzen op de Frankfurt International Trophy. De internationale bier- en wijnverkiezing - die jaarlijks plaatsvindt in Frankfurt in Duitsland - heeft uit meer dan 3800 bieren, w ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: