Makro Nederland introduceert digitaal horecaplatform voor horecaondernemers

23 september 2019 | Thijs Jacobs

Tijdens horecabeurs Gastvrij Rotterdam van 23 t/m 25 september 2019 lanceert Makro het nieuwe online platform DISH in Nederland. Met dit platform ondersteunt Makro horecaondernemers met een gebruikersvriendelijk platform waar ondernemers een eigen website op kunnen zetten, eenvoudig reserveringen kunnen maken en hun teammanagement kunnen vergemakkelijken. Fabienne Linschoten, Head of Digital bij Makro geeft aan: “Makro Nederland wil met deze tools graag bijdragen aan de verdere digitalisering van de horecasector en aan het ondernemerssucces van haar klanten.”

Toegang tot online diensten

DISH staat voor Digital Innovations and Solutions for Hospitality. Met DISH krijgen ondernemers toegang tot verschillende online diensten: van website tot reserveringstool en van mobiele app tot shiftmanagementbeheer. Een abonnement is gratis en beschikbaar voor alle horecaondernemers. Tevens is DISH een platform dat voor start-ups en innovators een unieke ingang biedt tot de horecamarkt.

METRO AG richtte Hospitality Digital (HD) op met als doel het ondersteunen van horecaondernemers. Het team van Hospitality Digital is de drijvende kracht achter DISH. Om de meest nuttige en effectieve diensten voor de horecasector te bieden, worden alle diensten eerst getest door een panel van ongeveer 500 restauranteigenaren, verspreid over vijf grote Europese steden. Daarna worden de diensten aangeboden aan andere klanten: inmiddels maken al ruim 170.000 restaurants gebruik van DISH!

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Columns
Column Sico de Moel: Derde date

Rode broek, keurige schoenen, net jasje, ik zette zijn prachtige bloem even in een vaasje. Hij had afgesproken met mijn buurmeisje. Ze woont bij mij aan de overkant van de gracht. Het zou hun derde date worden. Het regende buiten een beetje en de dame liet nog even op zich wachten. "He...

Vega
Nieuw vegetarisch keurmerk voor restaurants

Dinsdag 12 november is het eerste echte vegetarische keurmerk voor restaurants gelanceerd. Het LEKKER VEGA Keurmerk is een initiatief van de Vegetariërsbond en doet met zijn indeling in niveaus recht aan het veelzijdige vega-aanbod in de Nederlandse horeca. Een win-win situatie voor restaurant ...

Achtergronden Culinair
Nedstede verwelkomt nieuwe huurder Restaurant Rust Wat

Nedstede Groep feliciteert Bas Rasker en zijn Axivate Horeca Group met de overname van het Blaricumse restaurant Rust Wat. In dit verband heeft Nedstede met Axivate Horeca Group een nieuwe, twintigjarige huurovereenkomst gesloten. Rasker kocht het beroemde Gooise restaurant van Marc Bon, die met zij...

Opening Den Haag
STAN&CO Den Haag gaat bijna open

Na een rigoureuze verbouwing van een jaar is STAN&CO Den Haag bijna klaar voor de opening. In het pand aan het Buitenhof wordt de laatste hand gelegd aan een bar-restaurant waar gasten gedurende de hele dag en avond terecht kunnen voor ontbijt, lunch, borrel en diner. De nieuwe gevel is voorzien...

Events Advertorial
Ontdek op Europese beurzen nieuwe trends en innovaties voor de horeca

Dit najaar vinden er in Europa uiteenlopende beurzen plaats die afgestemd zijn op de behoeften van de horecasector. Ze reiken inspiratie en ideeën aan voor nieuwe trends en producten en zijn een bezoek meer dan waard. In november vinden de volgende evenementen plaats: België – ...

Culinair
Coperto Restobar in Zwolle is erkend met een Bib Gourmand

Chef-kok Remco Jansen en zijn brigade zijn er dolgelukkig mee: “Al sinds de opening twee jaar geleden hebben we de ambitie om op dit niveau te acteren. We konden niet gelukkiger zijn nu het is gelukt om daadwerkelijk beloond te worden met een Bib.” De nieuwe Bib Gourmand restaurantgid...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Etiquette in de horeca
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: