Lekker of smerig? Domino’s komt met chocolade pizza

18 juni 2018 | Thijs Jacobs

Op zaterdag 16 juni onthulde Domino’s haar nieuwste pizza. De choco-lotta pizza gemaakt met echte Belgische chocolade van het merk Callebaut. Het is de eerste zoete pizza op het menu van Domino’s. De pizza is vanaf 9 juli in alle vestigingen verkrijgbaar.

Feestelijke pizza

De choco-lotta pizza is speciaal ontwikkeld ter ere van de 250e winkel. Domino’s chef Tyla Robinson vertelt: “tot voor kort hadden we alleen hartige pizza’s op het menu. Chocolade pizza bestaat natuurlijk al langer, maar we wilden de beste chocolade, die zowel warm als koud super lekker is.  Callebaut is al jaren in België hét chocolade merk en daarom de beste keuze voor onze choco-lotta pizza.”

De choco-lotta pizza is wat kleiner van formaat en lekker als tussendoortje of als nagerecht. De choco-lotta is voorgesneden in vier stukken waardoor de pizza ideaal is om te delen. Verkoopprijs is €3,50.

Variaties

Met de choco-lotta kun je oneindig variëren. Tips van de chef:

Choco-lotta met verse aardbeien en handgeklopte slagroom

Choco-lotta met fijngemalen hazelnotenmix en marshmallows

Choco-lotta met banaan en caramelsaus

Choco-lotta met slagroom en disco dip

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Personeel Gastronomie
Vital Awick nieuwe chef van Harry’s Maastricht

Vital Awick heeft de afgelopen jaren gewerkt in diverse gerenommeerde zaken, zoals de Leuf in Ubachsberg, Rijks in Amsterdam en momenteel tweesterrenrestaurant Tribeca in Heeze waar hij werkt als keukenchef bij Jan Sobecki. Hij gaat zich onder Executive Chef Frank van Thiel volledig focussen op het ...

Interview Longread
Mens, Bedrijf & Visie: Peter Hein van Mulligen (CBS)

In de rubriek Mens, Bedrijf & Visie portretteert de redactie van De RestaurantKrant vooraanstaande personen in en rondom de horecabranche. De coronacrisis dendert als een donderwolk door de sector. In deze rubriek zetten we de mens, de visie en het bedrijf centraal. In deze aflevering een ges ...

Drinks
Talkshow voor foodies: De Nederlandse “Sherry Show”

Geïnspireerd op de bekende dagelijkse talkshows, start de door Europa gefinancierde campagne voor beschermde oorsprongsbenaming Sherry wijnen op de Nederlandse markt met een exclusieve “Sherry Show”. Deze dynamische kick-off wordt live uitgezonden vanuit de Balie in Amsterdam op ...

Corona
Fieldlab Cafés van start

Het Fieldlab evenement voor de horeca is vandaag van start gegaan in Utrecht. Vijf cafés in de Domstad doen mee aan het proefevenement, waarbij TNO kijkt of en hoe de gasten en het personeel zich houden aan de maatregelen en afspraken. Het proefevenement duurt tot en met aanstaande zaterdag ...

Achtergronden Gastronomie
Restaurant Bloei opent dit voorjaar

Restaurant Bloei opent dit voorjaar de deuren in een 155 jaar oud rijksmonument in Nieuwersluis-Breukelen. In de charmante villa aan de rivier de Vecht voorziet het restaurant haar gasten van verrassende gerechten die worden gekenmerkt door stijlvolle eenvoud, elegantie en pure smaken. Bij Bloei ...

Achtergronden Branded Content
Wise: het platform voor het boeken van een werkplek in de horeca

Vanaf de heropening kunnen horecaondernemers laptopgebruikers in de eigen zaak reguleren en ontvangen met Wise. Via het innovatieve platform bieden horecaondernemers werkplekken aan (thuis)werkers. Zo kunnen werkgevers, werknemers, freelancers en ondernemers geschikte werkplekken vinden, boeken en b ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de nieuwsbrief!

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: